sobota, 21 marca 2015

TAG: Kocham wiosnę ♥


Cześć wszystkim ♥


Nareszcie mamy pierwszy kalendarzowy dzień wiosny, więc z tej okazji mam dla was tag. Przejdźmy do pytań.

1. Ulubiony wiosenny lakier do paznokci ?
Nie ma jednego ulubionego. Lubię wszystkie odcienie niebieskiego oraz pastelowe kolory.

2. Ulubiony wiosenny produkt do ust ?
Bardzo lubię baby lips.

3. Ulubiony ciuch na wiosnę ?
Wszystkie ubrania z motywem kwiatowym.

4. Ulubiony wiosenny kwiat ?
Najbardziej chyba lubię róże i tulipany.

5. Ulubione wiosenne akcesoria ?
okulary przeciwsłoneczne, zegarki, bransoletki

6. Jaki wiosenny trend jest dla Ciebie najbardziej ekscytujący ?
Przede wszystkim pastele i motywy kwiatowe.

7. Ulubione wiosenne perfumy ?
Puma Sync

8. Jaka jest u Ciebie wiosna ?
Aktualnie jest słonecznie i dosyć ciepło :)

9. Co według Ciebie jest najlepsze w wiośnie ?
To, że można się ubierać lżej, kwitną kwiaty i wakacje są coraz bliżej.

10. Jakie masz plany na Wielkanoc/majówkę ?
Święta Wielkanocne spędzę w rodzinnym gronie a na majówkę jeszcze nie mam planów.


Przepraszam za dosyć kiepską jakość zdjęć ale padła mi bateria w aparacie i musiałam zrobić telefonem.

Poniżej pokażę wam jeszcze kilka zdjęć z piątkowego zaćmienia słońca:




A wy oglądaliście zaćmienie słońca ?



18 komentarzy:

  1. Hej! Wpadłam tu dosłownie na momencik, aby poinformować Cię, że organizuje konkurs/promowanie u mnie na blogu. Jeśli masz ochotę wziąć w nim udział, to zapraszam:
    dariaa-blog.blogspot.com/2015/03/hey-there.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaćmienie tylko przez chwilę oglądam :(

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię Baby Lips. :)
    A zaćmienie oglądałam tylko przez kilka sekund, bo nie miałam tych specjalnych szkiełek.

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory pastelowe są super :) super wybór lakiery essie i baby lips ;3
    Zapraszam na nowego bloga: http://amelajaa09.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pastelowe kolory idealne na wiosnę. ♥
    Nie oglądałam zaćmienia słońca. :c
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. all these nail polished look perfect. LOVE pastels

    www.thefashionfraction.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hah też używam tej pumy, jest cudna:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Baby Lips to bardzo dobre pomadki i bardzo je lubię :)
    Oglądałam zaćmienie :)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Yes, I saw the eclipse, it was an amazing feel very lucky that I live in the north and it was very dark!
    http://larissamerkulova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne odpowiedzi, śliczne zdjęcia :*
    Też oglądałam zaćmienie :)

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliiik♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak widziałam ! świetne !

    http://Fidanzataa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne lakiery! :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądałam zaćmienie w szkole, ale nie udało mi się go sfotografować, beznadziejne warunki (nie łudziłam się, że w szkole bedzie inaczej haha). Bardzo fajny tag, też uwielbiam pastele i kwiaty!

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń