niedziela, 1 marca 2015

# Czeeeeść :)

Hej wszystkim :D
 
To pierwszy post na moim blogu. Bloga postanowiłam założyć z wielu powodów między innymi dlatego aby dzielić się z wami moimi pomysłami. Nazywam się Gabrysia, mieszkam w Busku, mam 16 lat. Interesuję się głównie fotografią, muzyką, dekorowaniem wnętrz i modą. Kocham także poróżować i w przyszłości chciałabym pojechać do USA. Bardzo lubię również jeździć na koncerty.Uwielbiam LemON i Eda Sheerana. Poniżej dodaję dwa moje zdjęcia.
 

 
Możecie mnie tu znaleźć:
 
 

To tyle na dzisiaj :) Posty będę dodawać raz w tygodniu :D
Zachęcam do obserwowania ;)
 

22 komentarze:

  1. witamy i życzymy powodzenia!:*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡✿ Twins Life. blog prowadzony przez bliźniaczki ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia :)

    Mam dla Ciebie kwiecisty wianek na sesję (super modny w tym sezonie!) a do tego biżuterię lub kosmetyki. Chcesz? A może post promujący? :) Zapraszam!

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś bardzo ładna, powodzenia w blogowaniu! :)

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu!
    Zapraszam do mnie ♥
    holy-and-j.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś bardzo ładna :)
    powodzenia w blogowaniu :)
    masz świetnego i kreatywnego bloga,
    bardzo mi się podoba, może
    zgodzisz się na wspólną obserwację? lubię
    być w kontakcie z pozytywnymi osobami :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, dużo nas łączy - dekorowanie wnętrz, moda, podróże i Ed Sheeran! ❤︎
    Powodzenia i wytrwałości w prowadzeniu bloga! :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia! :)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w dalszym blogowaniu!
    Trudno się wybić i mieć dużo obserwacji, ale życzę powodzenia. ;)
    ✖ Pozdrawiam✖

    MÓJ BLOG-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia! :*

    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w blogowaniu :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie -
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. No to powodzenia. ;)

    To może na początek wspólna obserwacja? Jak tak.. Zacznij i odp. u mnie w kom a się odwdzięczę. :)
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez okularów wyglądasz zupełnie inaczej niż z nimi!
    Powodzenia z blogiem! ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w blogowaniu! Pamiętam swoje początki, hahah.
    zapraszam: http://juulyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu ;)
    na dobry start obserwuje i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też chciałabym pojechać do USA. Powodzenia w blogowaniu :)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny blog ♥ będę tutaj często wpadać :D
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/03/b.html
    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)
    +jeśli masz sekundkę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki do ubrań

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz śliczne włosy. :)
    Życzę powodzenia w rozwijaniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia, kocham ed'a sheeran'a <333
    Obserwujemy? Zaobserwuj i poinformuj o tym u mnie a na 100% się odwdzięczę
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wczoraj dodałam pierwszą notkę, więc serdecznie zapraszam ;P
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    palosdela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń